هواداران تیم برتون و جانی دپ

گفتگو با تیم برتون +دانلودکتاب سرگرمی فرانکن وینی +عکس هایی از فرش قرمز فرانکن وینی
این گفتگو رو تقدیم میکنم به تمام طرفداران تیم برتون.
 
کتاب سرگرمی فرانکن وینی رو از داخل سایت رسمی فرانکن وینی گرفتم که 18 صفحه به صورت PDF هست چیز نسبتا جالبیه
 
 
 
خوب چند تا عکس از فرش قرمز فرانکن وینی آماده کردم
 
 
متاسفانه این عکس دیر بدستم رسید. تیم برتون به همراه خانواده اش روز هالووین
این عکس خیلی باحاله نه؟ "یک خانواده ی تیم برتونی"
 
 
 
 
تیم برتون در کنار صدا پیشه معلم ویکتور صداش فوق العادست (تیمی هم خودش فوق العادست)
 
  
اینم تیمی جون و بازیگر زن مورد علاقه من وینونا رایدر چهرش نسبت به ادوارد دست قیچی خیلی تغییر کرده.
 
  
وینونا رایدر 41 سالشه هفته ی پیش هم تولدش بود وینونا تولدت مبارک
 
 
  
 
 
 
 
بابا نابغه عینکت منو کشته.راستی میدونستین توی ایران همین عینکی که تیم زده وجود داره و معروفه به عینک تیم برتونی ولی نمیدونن تیم برتون کیه.
 
 
 
اینم یه مراسم افتتاحیه دیگست (fantastic Fest) 
یعنی اینا دارن به چی میخندن؟
 
 
 
اینم یه عکس دیگه از وینونا در کنار اسپارکی.
وینونا رایدر سه زندگی مشترک داشته که اولیش با جانی بوده که 5 سال بیشتر دوام نیورده
 
   
توی آپ بعدیم یه کلیپ از مصاحبه وینونا میذارم فقط صداشو باید بشنوین باورتون نمیشه 41 سالشه صداش انگار بچه های کوچولو.
 
 
 
کاشکی میتونستم تیمی رو از نزدیک ببینمخدا کنه کتاب جدیده تیمی توی ایران ترجمه بشه اسم کتابش هست "Art Of Tim Burton" من توی یوتیوب تبلیغش رو دیدم خیلی جالب بود تمام طراحی های استاد داخلش بود ولی قیمتش 147 دلار خداییش می ارزه
 
 
 
وینونا در فرانکن وینی جای السا(Elsa) حرف زده.چقدر هم این شخصیت بهش میاد
 
 
 
 
 
یه عکس متحرک از فرانکن وینی

 

خوب دیگه بسه بریم سراغ گفتگو (کسانی که عاشقان واقعی تیم برتون هستند این گفتگو را بخوانند)

 

گفت‌وگو با تيم برتون(Tim Burton)، کارگردان انيميشن «فرانکن‌ويني» (Frankenweenie)

اداي دين به فرانکشتين

فرانکن‌ويني يک انيميشن سه‌بعدي است که به صورت استاپ‌موشن ساخته شده. اين فيلم ترسناک و کمدي که به شکل سياه‌وسفيد اکران مي‌شود، توسط تيم برتن کارگرداني و در واقع از روي فيلم کوتاهي به همين نام که در سال 1984 ساخته شده، تهيه شده است. اين فيلم همان‌طور که در نسخه سال 1984 هم گفته شده، در واقع تقليد و تجليلي است از فيلم فرانکشتين (1931) که براساس داستاني از مري شلي به همين نام ساخته شده بود. اين اولين فيلم بلند سياه‌وسفيد و همچنين اولين فيلم انيميشن به شيوه استاپ‌موشن است که به صورت سه‌بعدي و با فناوري آي‌مکس اکران مي‌شود.

در نيو هالند، ويکتور جوان که سگ دوست‌داشتني‌اش به نام اسپارکي را از دست داده، قدرتي پيدا مي‌کند که مي‌تواند زندگي را به سگ عزيزش برگرداند. با اين‌که ويکتور سعي مي‌کند اين مخلوق جديد را از ديگران پنهان کند، اما اسپارکي غيرعامدانه و نادانسته بيرون مي‌رود و باعث خرابي و ويراني در شهر مي‌شود.

گفتگوی زیر با کارگردان این کار انجام شده است.

 

لطفاً کمي در مورد صداپيشه‌هاي فيلم صحبت کنيد.

در اين فيلم با تعدادي از بازيگراني کار کرده‌ام که قبلاً هم تجربه همکاري با يکديگر را داشته‌ايم. کاترين اوهارا، وينونا رايدر، مارتين لاندو، مارتين شورت و کانچاتا فرر در اين پروژه به من ملحق شدند و همچنين مي‌دانيد که از صداي کريستوفر لي هم استفاده کرديم. چارلي تانان در نقش ويکتور، يک پسربچه دانشمند است که سگ شکاري‌اش اسپارکي را به زندگي برمي‌گرداند. فرانک واکر در نقش اسپارکي، حيوان خانگي ويکتور است. او بهترين دوست ويکتور محسوب مي‌شود و زندگي دوباره‌اي توسط او پيدا مي‌کند. وينونا رايدر در نقش السا ون‌هلسينگ يک دختر مهربان، همسايه و هم‌کلاس ويکتور است و برخلاف بقيه کودکان، از قدرت ويکتور براي سگ پشمالوي خانگي‌اش به نام پرسيفون استفاده نمي‌کند. کاترين اوهارا دو نقش دارد؛ يکي سوزان مادر ويکتور و دختري مرموز و خارق‌العاده که دختري غيرعادي از هم‌کلاسي‌هاي ويکتور است و رابطه مخفي عاشقانه‌اي با ادگار دارد. او از قدرت ويکتور براي گربه خانگي‌اش استفاده مي‌کند. مارتين لاندو در نقش آقاي زيکراسکي که يک آدم جديد و غيرعادي است و در عين حال يک معلم علوم عاقل هم هست که با لهجه اروپاي شرقي صحبت مي‌کند. او به ويکتور کمک مي‌کند تا زندگي را به سگ مرده‌اش برگرداند و به علاوه نقش مربي ويکتور را هم بازي مي‌کند و تعدادي شخصيت ديگر...

 


 

آيا اين همان فيلم بلندي است که مي‌توان از آن به عنوان انتقام زيباي برتن از ديزني ياد کرد؟ به هر حال شما در دوراني با ديزني و استفاده از منابع آن‌ها دچار مشکل شديد و آن‌هم بعد از اين بود که فيلم کوتاه زنده فرانکن‌ويني را ساختيد.

درست نمي‌توان گفت که آيا انتقام در اين‌جا واژه خوبي است يا خير. اين پروژه همواره براي من مطرح بوده و به عنوان يک موضوع مشترک به آن فکر مي‌کردم. فرصتي دست داد که بتوانم داستان آن را به صورت سياه‌وسفيد و استاپ‌موشن بسط و توسعه بدهم و براي اين کار تعدادي بچه، تعدادي هيولا و چندين شخصيت جديد را وارد کار کردم. با وجود اين‌که با برخي چيزها از سال‌هاي خيلي دور دوباره ديدار کردم و مجدداً با آن‌ها برخورد کردم، اما همه آن‌ها براي من بسيار پرمعني و خاص شدند.

 

در خصوص اين پروژه جديد که در آن داستان فرانکن‌ويني بسط داده شده، بگوييد که چه چيزهايي از دل ايده اوليه بيرون آمدند و چه چيزهايي به‌تازگي وارد کار شدند؟

 

همواره شخصيت‌هايي را در سر داشتم که داستان را بر مبناي آن‌ها مرتب‌سازي مي‌کردم. گاهي اوقات هست که روي يک شخصيت کار مي‌کنيد، اما نمي‌دانيد که بايد چه چيزي را با آن متناسب کنيد. در خصوص اين کار هم همواره شخصيت‌هاي فرعي حضور داشتند که در کنار داستان به آن‌ها فکر مي‌کردم و دوست داشتم از آن‌ها هم بازي بگيرم. به‌جز مسائلي که مربوط به کودک و سگ او مي‌شوند، برخي مسائل هم به بچه‌ها و معلم‌ها برمي‌گردد. من با فيلم‌هاي ترسناک جهاني رشد کرده‌ام و عاشق فرانکشتين، دراکولا و ملاقات با مرد گرگ‌نما بوده و هستم و دوست داشتم که آن‌ها را با هم يک جا جمع کنم و تلفيقي از مجموع آن‌ها داشته باشم. خيلي چيزها بود که به خاطر عشقم به آن‌ها پرداختم.

 

آيا از اين‌که موفق نشويد که با وجود اين‌ها چيزي به داستان اصلي فرانکن‌ويني اضافه کنيد، نگران نبوديد؟

با توجه به اين‌که قلب اصلي داستان مثل همان قبلي‌ست، پس نمي‌توان گفت خيلي هم به داستان چيزي اضافه شده که بي‌خود آن را کش‌دار کند. فقط برخي از شخصيت‌ها هستند که به کار اضافه شده و حضور آن‌ها توانسته کار را جانانه‌تر و بهتر کند. به نظر نمي‌رسد که با چيز متفاوتي روبه‌رو شويد. يعني من احساس نکردم که يک کار کوتاه دارم که بايد آن را بِکِشم تا زمان را پرکنم. فيلم به واکاوي سياست‌هاي بچگانه و رابطه‌اي که آن‌ها با معلم‌هاي عجيب و غريب و مرموزشان دارند مي‌پردازند. هيچ زماني احساس نکردم که دارم موضوعي را بي‌خودي با آب‌وتاب تعريف مي‌کنم يا دارم بي‌جهت موضوعي را کش مي‌دهم. همه‌چيز کاملاً طبيعي پيش مي‌رفت. اگر غير از اين بود، اصلاً کار نمي‌کردم.

 

رابطه بين سگ و پسر در خيلي از فيلم‌هاي ديگر شما هم ديده مي‌شود. در اين کار هم دوباره تکرار شده. چرا؟

فکر مي‌کنم وقتي جوان بوده‌ايد اولين رابطه کامل و بي‌نقص شما با چنين موجودي بوده، يعني شما بايد خيلي خوشبخت باشيد که يکي از اين حيوانات خانگي داشته باشيد تا به آن عشق بورزيد. چرا که رابطه با آن‌ها مستقيم به قلب شما متصل مي‌شود. من هم خوشبختانه قبلاً يکي از همين حيوانات خانگي مصنوعي را داشتم که واقعاً يک رابطه خوب و عميق با هم داشتيم. تمام عناصر فرانکشتيني به اين خاطر است که آرزو مي‌کنم کاش مي‌شد چنين راهي را تکميل کرد. من هميشه در خصوص فيلم‌هايي با موضوع فرانکشتين احساس مي‌کردم که کاملاً مي‌توانند احساس آدم را با خود درگير کنند. يعني خيلي فيلم‌هاي احساسات‌برانگيزي هستند، چون يک ارتباط نسبتاً طبيعي بين دو چيز را روايت مي‌کنند.

 

چرا فيلم را سياه‌وسفيد ساختيد؟

يکي از شروط من براي کار اين بود که اجازه بدهند به صورت سياه‌وسفيد فيلم را بسازم. سياه‌وسفيد کارکردن لذت خاص خودش را دارد، چون باعث مي‌شود احساسات شما بيش‌تر برانگيخته شوند. خاصيت عجيبي در کارهاي سياه‌وسفيد هست که تاثير خاصي روي احساسات بيننده مي‌گذارد.

 

و در مورد ساخت فرانکن‌ويني به شيوه سه‌بعدي؟

به نظرم خيلي جالب بود که يک کار سياه‌وسفيد به شيوه سه‌بعدي ساخته و ديده شود. خيلي علاقمند بودم که دست به چنين کاري بزنم. دوست داشتم تا به اين وسيله کار را بديهي‌تر و واضح‌تر نشان بدهم و سايه‌ها را تاريک‌تر نگه دارم. زماني هم که کار را ديدم از نتيجه لذت بردم، چون همه‌چيز به گونه‌اي متفاوت ديده مي‌شود. به نظرم ايده کار به صورت استاپ‌موشن، سياه‌وسفيد و سه‌بعدي يعني تلفيق اين سه عنصر جذاب با هم بسيار هيجان‌انگيز بود.

 

استاپ‌موشن يعني همان شيوه‌اي از ساخت انيميشن که قابل لمس است. درست است؟

بله و به همين خاطر عاشق کار به شيوه استاپ‌موشن هستم. اين چيزها هميشه براي اين‌که به منصه ظهور برسند وقت‌گير هستند، اما در نهايت يک رسانه تصفيه‌شده و منبسط‌کننده هستند. با وجود اين‌که امروزه کمي از فرم هنري خود را از دست داده، اما هنوز هم به نسبت گذشته خيلي خوب مي‌توان با آن کار کرد و ارتباط گرفت. طي کار با چيزهاي خيلي قشنگي برخورد مي‌کنيم، چون مي‌توان کليت کار را لمس کرد، عروسک‌ها را احساس کرد، آن‌ها را حرکت داد و از قدرت جادويي نهفته در آن‌ها لذت برد. چيزهاي خارق‌العاده‌اي رخ مي‌دهد. در چنين لحظاتي آرزو مي‌کنيد که اي‌کاش همه مي‌توانستند چنين تجربه‌اي را از سر بگذرانند، چون واقعاً صحبت‌کردن در مورد اين موضوع مشکل است. اگر موفق شديد که چنين چيزهايي را احساس کنيد، به بغرنجي، پيچيدگي و ريزه‌کاري‌هاي کار واقف مي‌شويد و جنبه زيبايي‌شناسانه فرم هنري بر شما آشکار مي‌شود. کارکردن به شيوه استاپ‌موشن واقعاً کار پيچيده و بغرنجي است. ما يک گروه کوچک داشتيم و تمام تلاش‌مان اين بود که موفق شويم شيوه استاپ‌موشن واقعي را پياده کنيم. زماني کهعروس مرده را کار مي‌کردم، عروسک‌ها آن‌قدر خوب به نظر مي‌رسيدند که انگار در حال تماشاي يک انيميشن کامپيوتري هستيد. ما يک بازگشت به گذشته داشتيم و با کمي تغييرات در شيوه، همان کار را دنبال کرديم و اين همان چيزي است که دوست دارم؛ استفاده از تکنولوژي به شرطي که هنوز بتواند شباهت‌ها را حفظ کند. مثل پاي‌بندبودن به اصول اوليه سينما. برخي تکنيک‌هاي هميشگي که اصل و اساس کار هستند، مانند حرکت عروسک‌ها در 24 فريم در هر ثانيه. استفاده از تکنولوژي فقط براي اين است که ساده‌تر و بي‌آلايش‌تر کار کنيد. هر چقدر کارها را با توجه به فناوري روز انجام دهيد، به سادگي کار نزديک‌تر مي‌شويد.

 

فيلم شما به نوعي آموزش سينماي کلاسيک به بچه‌هاست. بله؟

ما سعي کرديم که تعدادي مراجع در فيلم‌مان قرار دهيم که اگر کسي چيزي از داستان فرانکشتين و فيلم او هم نمي‌دانست، متوجه آن شود. البته اين هدف اصلي نبود و به نظرمان لازم نبود که اميدوار باشيم چنين چيزي حتماً در فيلم‌مان ديده شود. برخي چيزهاي شخصي در فيلم هست که هميشه براي من معني خاص خودشان را داشته‌اند، اما نمي‌توان گفت که فيلم صرفاً براي نشان دادن چنين چيزهايي ساخته شده و لزومي براي پرداخت به آن‌ها ديده شده.



چرا چيزهاي قديمي برايتان الهام‌بخش‌ترند؟

من فکر مي‌کنم خيلي چيزها مي‌توانند منابع الهام ما باشند، اما آدم هميشه از چيزهايي که در آغاز زندگي‌اش با آن‌ها سروکار داشته بيش‌تر ارتباط برقرار مي‌کند، چون يک جور آرزومندانه‌اي دوست داريد که آن‌ها را داشته باشيد. فکر نمي‌کنم که ياد آن‌ها هيچ‌وقت ما را ترک کند. زماني که يک چيز را براي اولين‌بار تجربه مي‌کنيد خيلي مشتاقانه از آن ياد مي‌کنيد و بعدها با شدت و قوت زيادي آن را به ياد مي‌آوريد، چون آن‌ها اثر خيلي قوي‌اي روي شما داشته‌اند و همواره با شما مي‌مانند، پس دائماً با يادآوري آن‌ها هيجان‌زده مي‌شويد. به همين خاطر من هم سراغ کاري رفتم که قبلاً خيلي مشتاقانه روي آن وقت گذاشته بودم و دوست داشتم منبع الهام من براي کار جديدم باشد.

 

هيچ‌وقت شده که ترجيح بدهيد روي فيلم‌هاي اولين خود کار کنيد؟ آيا کارهاي اوليه‌تان را ترجيح مي‌دهيد؟

جواب‌دادن به اين سوال خيلي سخت است، چون عيب‌جويي از کاري که مدت‌ها از شما وقت گرفته، کار سختي است. من کارهايي مثل ادوارد دست‌قيچي را هم‌چنان دوست دارم. شايد شما بخواهيد بين هر چيزي يک ربطي پيدا کنيد، اما اجازه بدهيد مسائل به صورت شخصي باقي بمانند.

 

بعد از اين کار مي‌خواهيد يک مدت به خودتان استراحت بدهيد؟

واقعاً حس مي‌کنم زماني را براي اختصاص‌دادن به خودم نياز دارم. مي‌خواهم کمي استراحت کنم. مدت زماني لازم دارم تا از ديدن کار و پروراندن فرزندي که بزرگ کرده‌ام، لذت ببرم.

 

 خوب این از این امیدوارم تونسته باشم هوادارای تیمی رو راضی کنم اگه لطف کنید نظر بدبد خیلی ممنون میشم اگه هم که دوست ندارید که اون بحثش فرق میکنه تا دیداری دیگر خدانگهدار.

 

منبع: (Comic Con (Sep. 2012))

ترجمه : سایت ایرانیان انیمیشن

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت2:34---10 تير 1393
ای بابا اد کردم دیگه من بخوام نویسنده شم کیو باید ببینم

سپیده
ساعت0:25---19 آبان 1391
ادوارد جون آپم با نظر تو یعنی عکسای جانیو وینونا!!!!!!!!!! بدو بیاپاسخ: ایول سپیده جون من اومدمممممممممممممممممممممممممم .ترررررررررررررررررررررررررررررررق اوخ ببخشید جلو پامو نگاه نکردم خوردم زمین (:

BlOoM
ساعت13:47---18 آبان 1391
آپم!!!!

با طراحیهای جانی....

بارناباس.......

سویینی.........

از همه بیشتر آلیس در واندرلند...

و خبر هایی از آلیس در سرزمین عجایب 2 با کارگردانی بلوم(کارگردان سایه های تاریک 2)با عنوان:بازگشت آلیس به واندرلند...

عروس مرده و کابوس قبل از کریسمس...

کاسپلی هایی از فرانکن وینی....

و 11 مدل از کلاهای هتر....

و و و و همین دیگه...

اوه راستی به همراه مژده ی آپ بعدی از ادوارد دست قیچی...

منتظرم....
پاسخ : مطمئنم که آپت مثل همیشه عالیه بد جور منتظر آپ ادواردت هستم.


سپیده
ساعت13:21---18 آبان 1391
من چقد گیجمممممممممم آره عروس مرده یه جاهاییش تاریک و تقریبا سیاه سفید بود آخه خیلی وقته ندیدمش! مثه سویینی تاد که اکثر صحنه هاش تاریک و کدر بود به جز چندتاش! که همینش خیلی باحال کرده بود فیلمو
پاسخ: تیمی دنیایی رو که زنده ها توش زندگی میکردند رو خیلی افسرده و مات و مبهوت نشون داده بود که دنیای امروز ما انسان ها میشه و دنیای مردگان رو همش با شعر های شاد رنگهای شاد و روشن استفاده کرده بود که نشون بده حتی دنیای مردگان هم از این دنیای انسان ها بهتره


BlOoM
ساعت12:00---18 آبان 1391
خب...پس اونطور که پیداس تیمی جونمون میخواد یه چند سالی واسه خودش استراحت بده.....میخواد بره مرخصی....خوش بگذره تیمی!پاسخ: آره تیمی جون واقعا به یک استراحت احتیاج داره .خدا کنه بعد از استراحتش بیتل جوس 2 رو بسازه وای چی میشه اگه جانی هم توش باشه.

BlOoM
ساعت11:58---18 آبان 1391
نمیدونم چرا ولی هروقت میخوام آپ کنم حتما باید هتر هم توش باشه!پاسخ: خوب بلوم جان وقتی اسم وبلگ شما مد هتر هست باید هم از مدهتر مطلب بذاری وگرنه میدونی اگه هتر بفهمه که مطلب نذاشتی چه جوری میشه.

BlOoM
ساعت11:57---18 آبان 1391
بیخیال.....مدهتر و آلیس چندانم بد نیستن!پاسخ: آره بد نیست ولی فکر نمیکنم که آلیس . مد هتر زیاد به هم بیان (البته از نظر........................)
پاسخ: ولی خیلی دوست داشتم آلیس و مدهتر رو با هم ازدواج کنن که تیمی به خاطر ژانر کودک این کارو نکرد


BlOoM
ساعت11:56---18 آبان 1391
راستی ادوارد در مورد خوابتم باید بگم که خیلی جالب بود..خوش به حالت که زیادی خواب میبینی.....من گاهی اوقات اصلا خواب نمیبینم!
پاسخ: راستش من هم زیاد خواب نمی بینم بیشتر خواب هام هم یا یادم میره یا نصفش یادم نمیاد ولی این از اون خواب هایی بود که یادم مونده البته خوابم سیاه و سفید بود جالبه نه؟


BlOoM
ساعت11:54---18 آبان 1391
آخه اگه کسی بود که آدم اینجا باهاش صحبت میکرد......پاسخ: همیشه یک نفر کنارت هست که میتونی با یه نگاه کوتاه به دور و برت ببینیش و تا دلت خواست باهاش درد و دل کنی.

BlOoM
ساعت11:54---18 آبان 1391
دیگه نمیدونم چی بنویسم....
پاسخ: مگه میشه بلوم جان چیزی برای نوشتن کم بیاره


سپیده
ساعت22:18---17 آبان 1391
این سیاه سفید بودنش خودش خیلی جالبه ! خیلی جذابتر میکنه انیمیشناشو!

فک کن عروس مرده رنگی میبود پاسخ: آره واقعا سپیده جون .خیلی ها میگن این سیاه و سفیدش باعث کسل کننده شدن کار میشه ولی مگه عروس مرده کسل کننده بود (به هیچ وجه) راستی سپیده جون عروس مرده سیاه و سفید نبود تیمی اومده بود دنیای زندگان رو سیاه وتاریک درست کرده بود ولی دنیای مردگان رو رنگ های شاد و روشن که اینجا میتونی نبوغ تیم رو بفهمی .


سپیده
ساعت22:15---17 آبان 1391
چه خونواده ی جیگرین اینا!!!!!!!!

چرا جانی اینجوری عکس نداره با خونوادش؟؟؟؟؟ یدونه داره مال جند سال پیش که مثلا همشون خوابنپاسخ:پاسخ: مثلا ...شاید واقعا خواب باشن. بنازم غیرت جانی(البته فقط درمورد خونوادهی خودش) :)


سپیده
ساعت22:12---17 آبان 1391
به نظرتون ما کی میتونیم ببینیم فرانکوینی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:بستگی داره به دیزنی چون همه میدونستند فرانکن وینی نمیتونه فروش خوبی از گیشه در بیاره (چون یک انیمشن خاصه و مخاطب خاص میرن میبیننش ) میخوان فروش بیشترشو از فروش DVD و Bluray به دست بیارند و میدونستند که فرانکن وینی میتونه جایزه های زیادی بگیره (شاید هم اسکار) به خاطر همین ممکنه بعد از اسکار که 4 اسفند هست بیاد اما هیچ چیز معلوم نیست شاید هم طبق روال هر فیلمی که سه ماه بعد از اکرانش میاد توی آذر بیاد البته شاید.

سپیده
ساعت22:11---17 آبان 1391
واییییییییییییییییی این کتابه خیلی خوبه!!!!!!!!!!!!!!!

من میخوام بدم چاپ کنن واسم!

پاسخ: آره کتاب سرگرم کننده ای هست .خود شرکت دیزنی یک کتاب الکترونیکی توی سایتش گذاشته که متاسفانه به خاطر تحریم نمیتونیم دانلودش کنیم.


سپیده
ساعت22:07---17 آبان 1391
راست راسی به نظر تو ویونا بهتر بود از ونسا؟ چرا خب؟

من ویونا رو تو ادوارد دستقیچی خیلی دوس داشتم و به جانی هم حق میدم که عاشقش بشهپاسخ: وینونا هم از نظر اخلاق هم از نظر چهره از ونسا سره و مطمئن بودم اگه جانی و وینونا بچه دار میشدند بچشون بهتر از اینی که هست میشدند.


سپیده
ساعت22:01---17 آبان 1391
اقا ایول!

ایول تیم!!!!!!!!!!!!!!

ایول ادوارد!!!!!!



چقددددددددددد این تیم مخش کار میکنه؟؟؟؟؟ من موندم آخههههههپاسخ: به نظر من تیم مخش کارنمیکنه احساس قوی که داره باعث ساخت چنین فیلمهایی میشه


یاسی
ساعت21:35---17 آبان 1391
این تیمم کلن میخواد بترکونه



آورینپاسخ: خدا کنه چون جدیدا تیم بعد از عروس مرده یه خورده فیلمهاش ضعیف شده


یاسی
ساعت21:34---17 آبان 1391
ولی خیلی پیر تر از جانی نشون میده



جانی ماشاالله خوبخ خوب موندهپاسخ: آن چنان هم که میگی پیر نیست ولی خدایش جانی نسبت به سنش خیلی جوون مونده


یاسی
ساعت21:33---17 آبان 1391
وای

عکسا خیلی قشنگ بود ممنون



وای وینونا عزیزم



من خیلی دوسش دارم

واقعا همیشه میگم

کاشکی جانی با وینونا میموندپاسخ: من خودم به شخصه از ونسا متنفرم حالا نمیدونم چرا . اگه جانی با ونسا میموند میشدند یه خانواده برتونی


یاسی
ساعت21:27---17 آبان 1391
تاییدم که برداشتی



ایول
پاسخ: آره مثل اینکه مشکلش حل شده.


یاسی
ساعت21:27---17 آبان 1391
الان آپتو کامل میخونم

یاسی
ساعت21:26---17 آبان 1391
سلام
به به



BlOoM
ساعت18:46---17 آبان 1391
فعلا...یکم بعد شاید باز اومدم....پاسخ: شاید امشب بیایی شاید من ساعت 10 هستم فعلا

BlOoM
ساعت18:45---17 آبان 1391
عجب خوابییییییییی!خوش به حالت!!!!!!!!!!!!قد من 167 هس مگه توچقدری؟اونقدر قدبلندم؟!

خوش به حالت!حالا حتما منو مثه کیم دیدی....اصن به خودتم یه نگاهی مینداختی شاید لباسای ادوارد تنت بود...آپ بعدیم....اینی که الان تو ثبت موقته نه...اون یکی فقط از ادوارد دس قیچی هستش....اونجا لباساشم میذارم واضح.....
پاسخ: البته من از این جور خواب ها زیاد میبینم ولی این خواب با خواب های دیگه فرق میکر د چون بلوم جان داخلش بود قد من هم 178 هست ولی توی خوابم شما ا ز 2 متر بلندتر بودید بعد بیشتر شبیه آلیس بودید تا کیم.


BlOoM
ساعت18:45---17 آبان 1391
ممنونم....طراحیای تو هم کپی تیمیه!

خیلی شبیهشه...



طوری که وقتی اولین بار دیدم،فکر کردم که خود تیم کشیده ولی بعدش فهمیدم کار خودته...آفرین...آفرین!پاسخ: شما لطف دارین بلوم جان حالا اگه دوربینم به دستم رسید اصلا وربین و ولش کن همون با موبایلم از طراحی هام عکس میگیرم و میذارم.


BlOoM
ساعت18:44---17 آبان 1391
شوخی کردم خیلی نظر میدم!!!!!!!!!!پاسخ: ممنون از اینکه اینقدر مهربونی حیف شد توی وبت عادت کرده بودم طراحی های شاهکارت رو ببینم. خیلی ممنون که به فکر ما هم هستی ادوارد بهترین نقش جانیه به نظر من.

BlOoM
ساعت18:42---17 آبان 1391
نه بابا حالا کجاشه که.....دوتا نمیدم.....سه تا نظر میدم!

BlOoM
ساعت16:20---17 آبان 1391
راستی امروز شاید آپیدم!};-
پاسخ: امیدوارم از طراحی های خودت هم گذاشته باشی چون من عاشق طراحی هاتم.


BlOoM
ساعت16:19---17 آبان 1391
آخیییییییییی تیمیییییییییییییی جونم!





چه با احساس حرف زده!!!!!!
پاسخ: بلوم جان واقعا زحمت کشیدی دو تا نظر دادی دستت درد نکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب